2011-01-20

Längtan

Letar foto bland mina favoriter som skall bli till tapet i badrummet som är färdigkaklat-eller mer rätt uttryckt färdigmosaiksatt.
Har inte löst den idé jag haft för golvet dock...
Vill ju lägga in natursten i betong eller betongliknande material. Glest med stenar och mycket betong/cement. Det har visat sig mycket svårt att få till på det sätt jag vill.

Ringde igår till mina vänner på Finja som är experter på betong,
som håller på och kollar om det finns en lösning.
Tills jag får ett svar skall jag bestämma mig för vilket foto som blir bäst.

Denna bild tagen på Getterön där mina föräldrar bor betyder nåt aldeles speciellt för både mig och min käresta och får mig att längta till sommaren, vilket jag tycker är ett bra tecken.
Längtar även efter att få klart badrummet, så nu måste vi få det klart snart...

Inga kommentarer: