2010-10-20

Containerfynd


Nu har jag äntligen det jag läst om så många gånger om i inredningstidningar i utlandet och även här i Sverige : ett containerfynd

Gick förbi containern och blev nyfiken. Hävde mig över kanten och såg omedelbart kontors stolen, med metallunderede. Fiskade upp den. La den i bilen och körde hem den.
Nu har även jag ett containerfynd att inreda med i mitt hem :)

----------------------------------------------

Is there someting wrong in picking up what someone else has thrown away ?
Don´t think so !

4 kommentarer:

Blogg by Maliin Stoor sa...

..och huuur snygg som helst!!!

Grattis!!


Maliin

Natalia Gustafson sa...

Jag bor i Madrid, och här ser jag människor med kundvagnar som går och samlar containerprylar i de fina stadsdelarna tidigt på morgonen. Det vissa slänger bort är skatter för andra.

Jimmy Schönning HEM sa...

Kul att höra från dig Natalia. Har du själv hittat något du gillat i en container?

Jimmy Schönning HEM sa...

Glad att du gillar den Malin : )